2 Ekim 2014 Perşembe

#17 En Sevdiğim Kitabın En Sevdiğim Alıntısı | #27



Aşkın, acının ve devrimin kadını, Frida Kahlo'nun hayatının anlatıldığı, yürek dağlayan kitap, "Aşk ve Acı" 'dan seçtim alıntıları.

"Çıkış yolunun güzel olacağını ve asla geri dönmeyeceğimi umarım." Frida Kahlo'nun güncesine yazdığı son cümle.

Yine aynı kitaptan;

"İnsanın kanını tükettiği gibi ben de gözyaşımı tüketiryorum. Gözyaşı, kanın negatif baskısıdır. Sonuçta aynı şeydir. Sözcüklerin, bedenin akması, sıvılaşmasıdır. Kabuk tutmayan yaraların sıvılaşmasıdır. Tabii, eğer insanın kökleri kurumuyorsa."



4 yorum :

  1. Ay merak ettim kitabı. O kadar meşhur ki Frida, hakkında her şeyi bildiğimi zannediyorum ama bence bilmiyorum. Okuyayım bir ara.
    Oha listede Suede varmış, ihihiihih çok sevindim :) The Wallflowers'ı da benden başka hatırlayan biri varmış, buna da ayrıca sevindim ahahhahha :D Olmadı galiba di mi Jacob Dylan'ın müzik kariyeri pek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle saplantılı aşklar yaşayıp derin acılara gark olan kişilerin biyografilerini okumaktan haz duyuyorum sanırım ben. sindire sindire okuyayım, ağlayayım çok istiyorum. Bu kitapta öyle bir şey. Sen de bu tarz olayları seviyorsan, kesin oku bence:)
      ya unutulmaya yüz tutmuş grupları tahminimce sen ben gibi kişiler ayakta tutuyoruz, olsun. jakob'ın referansı da potansiyeli de sağlamdı bence ama wallflowers'dan sonra hiç olmadı o.

      Sil
  2. biraz önce denedim, bu liste de çalışırken dinlenebiliyor. :)

    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu sen iste ben sana hoplamalı zıplamalı nice listeler yaparım.
      sıradaki bayram geldi ben yorumunu yeni cevaplıyorum, iyi bayramlar :*

      Sil