30 Eylül 2014 Salı

#14 Filmi çekilen ve mahvedilen kitap | #15 En sevdiğim erkek karakter

#14 Filmi çekilen ve mahvedilen kitap

Bu soruyu dün yanıtlamamanın sebebi aklıma birşeyin gelmemesi, o yüzden bugünle birleştirmeye karar verdim. Film izleme konusunda çok başarısızım, bir filmi 3 günde izlerim çünkü sıkılırım. Kitabı olan filmler de anca kitabı çok sevmem lazım ki öyle izleyeyim. Mesela Harry Potter. Kitabı okuduktan seksen sene sonra izledim filmleri. Neyse çok uzattım, cehaletimi sırtlanıp bu soruyu boş geçiyorum.

#15 En sevdiğim erkek karakter



Balık hafızamı zorladığımda, kitapları karıştırdığımda aklıma gelen karakter "Yeşil Yol"dan John Coffey oldu. Bak bunun filmini izledim, hatta ilk filmi izleyip kitabını öyle okudum. Dev cüsseli ama çok narin, merhametli bir karakterdi John. Ama neden mahkum edilmişti, o kısım yok bende. Bu postu bitirdikten sonra kitapta onu arıyor olacağım muhtemelen. Bu arada sorular çok zorlamaya başladı beni, size de öyle oldu mu? Biraz daha düşünsem, kesin cevabım değişir şuan. O yüzden daha fazla düşünmeden hemen yayınlaya basacağım zira bu meydan okumayı gelecek sene bitirmeye niyetim yok.

4 yorum :

  1. ben de çoğunlukla kitapların, filmlerin hatta insanların ne hissettirdiğini hatırlıyorum lakin olayları katiyen hatırlayamıyorum... tıpta bir adı varsa bir el atsın beyler! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cidden el atsın bilen biri ya çift dikiş mi yapayım illaki canım?

      Sil
  2. Kitabı okumadım, filmi seyrettim. Dev cüsse hatırlıyorum sadece, isim misim de yok bende. Bir de John'u oynayan aktör öldü, onu biliyorum. Üzüldükçe daha iyi hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet birşeyler bünyeyi etkiledikçe hissettirdiği şey daha kalıcı oluyor :)

      Sil