11 Nisan 2014 Cuma

mim #3




En sevdiğim bloglardan birinin, sevimli sahibi Bayan Silvia tarafından mimlenmişim efendim. Bana böyle müzikli sazlı sözlü mimlerle gelin. Hazır, gecelik listeyi hazırlamışken, küçükken kral tv listeleriyle yaptığımız şarkı falının benzerini yapıp eski ritüellerimizi yad edelim birlikte dedim. Geçiyoruz kurallara;

1) Müzik listeni hazırla, shuffle moduna al. (iTunes, Windows Media Player, vs.)
2) Her bir soru için "bir sonraki şarkı" tuşuna bas.
3) İşgüzarlık yok. Çıkan şarkı her neyse, onu yaz.
4) Dilediğini mimle.
5) Mimlenen sensen, mutlaka yap.
6) Tadını çıkar!



Biri sana iyi misin diye sorduğunda ...
Feist | So Sorry  (kedi söyledi)

Kendini nasıl tanımlarsın ?
Arcade Fire | We used to wait

Bir erkekte/kadında neyden hoşlanırsın ?
Zülfü Livaneli | Özgürlük 

Bugün kendini nasıl hissediyorsun ?
Lana Del Rey | Young and Beautiful ( ahah yapma! )

Hayat amacın ne ?
Yüzyüzeyken Konuşuruz | Sanırım sarhoşsun

Motton ...
Cat Power | I found a reason

Arkadaşların senin hakkında ne düşünüyor ?
Franz Ferdinand | Can't stop feeling

Ailen senin hakkında ne düşünüyor ?
David Bowie | Space Oddity 

Sıklıkla ne düşünürsün ?
Cage the Elephant | Come a little closer ( sıklıkla demeyelim de biz ona ahaha )

2+2 ...
Bloc Party | This Modern Love

En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun ?
Eddie Vedder | Hard Sun ( ya bizde böyle )

Yaşam öykün ?
Coldplay | Clocks 

Büyüdüğünde ne olmak istersin ?
Kings of Leon | Wait for me

Sevdiğin kişiyi gördüğünde ne düşünüyorsun?
Brazzaville | The clouds in camarillo 

Düğününde dans müziğin ne olacak ?
Chris Isaak | Somebody's Crying ( ahaha)

Cenazende ne çalacak ?
Moby | Porcelain (ay en sevdiğim cevap!)

Hobin ?
Gotye | Somebody that i used to know

En büyük korkun ?
Fikret Kızılok | Ama babacığım

En büyük sırrın ?
The Black Keys | Lonely Boy

Şuan ne istiyorsun ?
Blonde Redhead | Misery is a butterfly

Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun ?
Young the Giant | It's about time



 Elif ve Verba Volant, sizi mimliyorum, listeyi de şuraya biryerlere iliştirip gidiyorum.




10 yorum :

  1. cevaplar çok güzel müzikler ayrı güzel:)) çok sevdim bu mimi!! bakalım ben de neler olacak:) en yakın zamanda playlistimle buradayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorumunu okuyup cevaplayana kadar mim gelmiş bile:) hemen geliyorum o tarafa:)

      Sil
  2. kendimi bir topladigim vakit yazacagim insallah efenim, tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım önemli birşeyin yoktur? Çok geçmiş olsun :* Bekliyorum mimi sabırsızlıkla:)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim, toparlanıyorum yavaş yavaş. Yazacağım ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır, iyi ol da mim falan hepsi hikaye:)

      Sil
  4. Üçüncü cevap tamamdır bence :)
    Çok eğlenceli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet, şimdi farkettim cevap cuk oturmuş:) Eğer yapmak istersen, şuan itibariyle sen de mimlisin:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. mim de çok güzel şarkılar da <3 :)

      Sil