14 Şubat 2014 Cuma

Russian Red




Artık bu İspanyol kızımızı bilmeyen yoktur zira çok adı geçti buralarda. Bu gece de elim hep onun şarkılarına gitti, dedim kulaklarını beraber çınlatalım. Russian? Rus? İngilizce? İspanyol? Evet. Asıl ismi Lourdes Hernández olan bu hanım kızımız 1985 Madrid doğumluymuş. Küçük yaşlardan beri dinlediği ingilizce şarkılar, bu dile olan ilgisi ve bittabi müziğe olan yatkınlığıyla birlikte ingilizce şarkılar yazıp söylemeye başlamış. Birgün Brian Huntla yolları kesişmiş ve yayınladıkları demolarla hatrı sayılır bir dinleyici kitlesine ulaşmış. Sonra demiş madem ben bu yola girdim, en güzel sahne ismi benim olmalı, ne olsun, ne olsun, en sevdiğim ruj rengi olan Russian Red olsun. Gerçekten böyle mi düşündü bilmiyorum ama bir Lourdes mantığıyla benim de sahne ismim kinda sexydi şuan. Neyse ki sesim berbat.

I love your glasses ve Fuerteventura adında iki albümleri var. Bir albüm daha çıkaracaklardı, çıkardılar mı çıkmak üzere mi bilmiyorum. Bilen varsa tıklatırsa sevinirim. Folkla rockın böyle tatlı tatlı harmanlandığı türde şarkılar dinlemeyi severim diyorsanız, sizi hemen şöyle alalım.

14 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. ses nakli diye bir olay varsa yaptırası geliyor insanın, kendi sesimi düşününce büyük haksızlık bu:)

      Sil
  2. Fuerteventura günüme neşe kattı... :)

    YanıtlaSil
  3. russian redin ruju harikadır, bu arada kendisi garaj İstanbul'da konser vermişti, epey de tatlı bir kadın kendisi. Sesi de canlı performansta epey güzel.
    Yeni şarkısının linki, albüm çıkmadı sanırım .
    https://www.youtube.com/watch?v=Y9rs-nFfXBY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konseri hatırlıyorum, reklamı dönmüştü epey, gidememiştim ama. Hiç şüphem yok, müthiş olmuştur:)
      Ay hemen dinliyeyim, heyecanlandm şuan. Seni yeniden buralarda görmek de çok güzel ayrıca:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. cidden çok iyi iş çıkarıyor bazıları. bize de dinlemek düşüyor büyük bir zevkle:)

      Sil
  5. aylovdit :) (bkz fuerteventura)
    ablanın sesi de birini anımsatıyor bana ama çıkaramadım şimdi. yaşlılık :)
    böyle... the do'nun solisti filan gibi birini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam üstüne bastın bence. Sen söyleyince farkettim valla olivia'ylan sesi bir hayli benziyor:)

      Sil
  6. istisnasız beş gündür dinliyorum; bağımlısı oldum resmen.
    'A Hat' favorim oldu. başa sarıp sarıp dinliyorum, öyle tek sefer yetmiyor.. çok güzel!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh ne güzel, tadı öyle çıkar onun:) bıkana kadar dinleyelim:)

      Sil