1 Nisan 2013 Pazartesi

bir sana bir de bana - biz size aşık olduk





Üniversiteye başladım başlayalı doğru düzgün tv izlemem.Daha doğrusu izleyemem. Yapılacak işlerin yoğunluğu, vize-final haftaları, projeler-ödevler bahanesi bi de konsantrasyon sorunu tvden soğuttu beni. Sadece odada bi ses olsun diye fon niyetine ya da uyuyamadığımda ninni vazifesi görsün diye açıyorum kendilerini. Sevdiğim bir iki dizi var, onları da internetten sonradan izliyorum.




İlkokul ve lise dönemimde tam aksine televizyonla yaşardım.Bir sürü takip ettiğim dizi, bir sürü yarışma programı vardı. Hatta o kadarki yayınlanma tarihi neredeyse bebeklik dönemimle bir bi dizi vardı "kızlar yurdu" diye. Perran Kutman oynardı.Karakterin adı da Müstesnaydı hatta. Her ne kadar annem senin o diziyi hatırlaman imkansız dese de hatırlıyorum. Kızlar yurdu, sıdıka, bizim aile, çılgın bediş, süper baba, ekmek teknesi, asmalı konak, aşk meydan savaşı, yeditepe istanbul, bu liste uzar gider. Bir de tabi 'biz size aşık olduk'. Ne kadar güzel ne kadar sıcacık bir diziydi:) Kaçırmadan izler, her defasında Beyaz'a aşık olurduk. Cemle Rayhanın aşkına iç geçirir, ama yine de Attila'ya üzülürdük. Atilla değil, Attila, 2 t'yle:))






İşte, bu dizinin bir sahnesinde bir şarkı çalmışlardı(bkz.üstteki şarkı:).Çocuk aklımla o kadar beğenmiştim ki, sözlerini aklımda tutup ezberlemeye çalışmıştım. Sonradan öğrenmiştim ki Baba Zula diye bir grup var ve bu şarkı onlara ait.Baba Zula'yla tanışmam da bu sevimli dizi sayesinde oldu. Çok da güzel oldu.





3 yorum :

  1. Ay ben de yine bu dizide aynı grubun böyle çocuk sesli bir kadının söylediği şarkı vardı, müziksiz başlıyordu, hüzünlüydü. Hiç hatırlamıyorum sözlerini falan. Aradım, aradım bulamadım o şarkıyı :( Bu şarı da çok güzel de o değil :(

    Bu arada bu dizi gerçekten mükemmeldi. O kadar mükemmeldi ki sadece ana karakterleri değil, bütün karakterleri merak ederdim izlerken.

    YanıtlaSil
  2. Manolya olabilir mi acaba? http://www.youtube.com/watch?v=Xrn8qKPW_no
    Çocuk sesli bi de hüzünlü deyince aklıma direkt bu geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah süpersin buydu galiba
      gerçi o eski hissiyatı alamadım ama :)

      Sil